ا س ام اس مختلف
بــــــــــــــــــــــاران دلــتـــنـــگــــــــــــــی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب نهایت استفاده رو بکنید (هیچ کس اشکی برای ما نریخت / هر که با ما بود از ما می گریخت/ چند روزی هست حالم دیدنیست ، حال من از این و آن پرسیدنیست / گاه بر روی زمین زل می زنم / گاه بر حافظ تفاءل می زنم ، حافظ فالم را گرفت / یک غزل آمد که حالم را گرفت / ما ز یاران چشم یاری داشتیم/ خود غلط بود آنچه می پنداشتیم .)

پيوندها
♥بـــاران♥
♥|عاشق کشون|♥
انتظار
نرم افزار های پرتابل
×عشق من×
hip-hop
دختـــــــــــرجنـــــــوبی
عشق عشق وعشق لعنت بر عشق دروغ
باران عشق
من با این...این بی من
حرف های یک پسر دبیرستانی
غریبانه
selena and justin
سایه سار
سکوتی به رنگ چشمای تو
کلبه من
دخمل کوچولو
عاشقانه های نفس
سایت ویژه مسلمانان
ورود تو یکی ممنوع
عشق پاک
ترنم باران
عاشقانه ..؟!؟
اقیانوس غم
قلعه ی ذهن من
یــــه فنجـــــــون قهـــــــوه دور هــــــم
سلنا گومز
کلبه سرگرمی
گلبرگ شیشه ای
اگه تنهایی بیا2
khaT khaTi
توت سفید
مکتب عشق
I Love You
دلنوشته های یه دختر عاشق
قلب شکسته
دلنوشته های عاشقانه ی من
وبلاگی برای خنده و شادی
سودوکو=دریافت شارژ
عشقانه ها
احساس رویایی
عشق-محبت-دوستی
کوتاه اما زیبا
پرواز به سوی خدا
baran
رمان های دختر شرقی
کلبه دلتنگی
ساحل دلتنگی ام
باران پاییزی
××جدید ترین های روز دنیا××نرم افزار×آموزش
دلتنگی ها
عشق فقط یک کلام....خدا
کشتی کج
~_~◕ ‿-。☀☂☁شب های تنهایی~_~◕ ‿-。☀☂☁
تنهای تنها
دختر آریایی
شکست عشقی
p@risa77
با اینکه میدانست بدون او تنهاترینم اما رفت...
دل نوشته های یک عاشق تنها مانده از............
شکنجه گر
تنهایی
پسرک تنها
رفیق نیمه راه...
ستاره
مهدی جان کجایی؟؟؟
از کلیپ و بازی تا طنز و سرگرمی
بــــــا تـــــــــو بـــــودن
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باران دلتنگی و آدرس mostafaheartsick73.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 440
بازدید کل : 32093
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


ابتدا نيت كنيد

سپس براي شادي روح حضرت حافظ يك صلوات بفرستيد

.::.حالا كليد فال را فشار دهيد.::.

براي گرفتن فال خود اينجا را كليك كنيد
دریافت کد فال حافظ برای وبلاگ

فال عشق



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


استخاره آنلاین با قرآن کریم

جاوا اسكریپت

نويسندگان
MOSTAFA
hossein-haparut

آرشيو وبلاگ
شهريور 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:اس ام اس جدید مختلف,اس ام اس جدید,smsمختلف جدید,اس ام اس , :: 12:38 :: نويسنده : MOSTAFA

:
:
:
:
دارم از تو دور ميشم، داره تنها ميشه قلبم
ميدونم نبودن تو، جونمو ميگيره کم کم
چيزي از تنم نمونده بعد دل شکستن تو
يه اتاق ساکت و سرد، من و فکر رفتن تو
:
:
:
:
يک عمر فقط فاصله سازي کردند
خط هاي  عمود  را موازي کردند
از  روي  سياه  جاده ها  فهميدم
با  زندگي  من و تو  بازي کردند
:
:
:
:
تويى که ميگى : ديگه مثل من پيدا نميکنى!
واقعا فکر ميکنى بعد از تو ، دنبال يکى مثل تو ميگردم؟!
:
:
:
:
وقتي کسي تصميم مي گيره بره
حتي اگه نره هم
ديگه پيش تو نيست…
:
:
:
:
خواستن، هميشه توانستن نيست
گاهي داغي است ک بر دلت ميماند…
:
:
:
:
بگذار بدانند خوشم مي آيد
از بوسه و لبخند خوشم مي آيد

تصميم گرفته ام لبت را بخورم
من بچه ام، از قند خوشم مي آيد
:
:
:
:
به جاي سرزنش من به او نگاه کنيد
دليل سر به هوا بودن زمين ماه است
:
:
:
:
اين که نگات نميکنم
يعني گرفتار توام
رفتن همه
ولي نترس
من که طرفدار توام
:
:
:
:
لب بر لبم گذار که جان آيدم به لب
عمري است بر لب آمدن جانم، آرزوست
:
:
:
:

 

<===
نوک فلشو رو به قبله کن
.
.
.
کردي؟
.
.
.
به همين قبله، اسيرتم.
:
:
:
:
گور پدر آزادي!
من با اسارت سرخوشم
تا وقتي که در حصار تن تو
يک اسير بي دفاعم.
:
:
:
:
تو همان شقايق معروف شعر سهرابي…
تا تو هستي زندگي بايد کرد.
:
:
:
:
ترك دين و دل نمودم / ترك جان هم مي كنم
هرچه گويي غير عشقت / ترك آن هم مي كنم
:
:
:
:
مي دوني فرق تو با عزراييل چيه؟ اگه عزراييل و ببينم ميميرم ولي اگه تو رو نبينم مي ميرم
:
:
:
:
من آن بخت سپيد خود که گم شد سالها از من / کنون در گوشه ي چشم سياهي کرده ام پيدا
(شهريار)
:
:
:
:
دوش در  خواب  لب نوش  ترا   بوسيدم / خواب  ما  به  بود  از  عالم   بيداري  ما
(فروغي بسطامي)
:
:
:
:
بسلامتي اونايي که دهنشون  پر حرفه…
ولي اونقد مؤدبن که با دهن پر حرف نميزنن…
فقط سکوت مي کنن…
:
:
:
:
انسان ها
به آسمان
احترام مي گذارند
چون
هنوز
برايشان
دست نيافتني است!
:
:
:
:
هر وقت رسيدي آخر خط يادت باشه معلم کلاس اول مي گفت: نقطه سر خط
:
:
:
:
در روزگاري که خنده مردم از زمين خوردن توست؛ برخيز تا بگريند
:
:
:
:
در سقوط افراد در چاه عشق، قانون جاذبه تقصيرى ندارد
:
:
:
:
سلامتي اونايي که وقتي دونفري از خيابون رد ميشن
هميشه سمت چپ وايميسن …
:
:
:
:
به کساني که پشت سر شما حرف ميزنند ، بي اعتنا باشيد
آنها به همانجا تعلق دارند
يعني دقيقا پشت سر شما . . .
:
:
:
:
:
انسان شکست نمي خورد،بلکه دست از تلاش بر مي دارد.(ارنست همينگوي)
:
:
:
:
به نظر من حتما دليلي وجود داشته که خداوند گوش هاي انسان را هميشه باز و دهانش را بسته آفريده است.
:
:
:
:
بخاطر ميخي نعلي افتاد، بخاطر نعلي اسبي افتاد، بخاطر اسبي سواري افتاد، بخاطر سواري جنگي شکست خورد،  بخاطر شکستي مملکتي نابود شد؛ همه اينها بخاطر کسي بود که ميخ را بدرستي نکوبيده بود…
:
:
:
:
به اين جمله فکر کن!
” اگر زخمي در بدن داشته باشيد، مگسها آن را پيدا ميکنند! ”
:
:
:
:
خوابيدن سخت ترين کار دنياست، چون شما براي انجام دادنش بايد تمام روز را بيدار بمانيد
:
:
:
:
وقتي قهرمان جهان شدم(و روي سکوي اول ايستادم)، آنگاه فهميدم که بايد بيشتر خم شوم تا مدال قهرماني را به گردنم بياويزند. “جهان پهلوان تختي”
:
:
:
:
اگر مي خواهي پس از مرگ فراموش نشوي
يا چيزي بنويس که قابل خواندن باشد، يا کاري بکن که قابل نوشتن باشد …
(بنجامين فرانکلين)
:
:
:
:
آدمي اگر فقط بخواهد خوشبخت باشد به زودي موفق ميگردد ولي او مي خواهد خوشبخت تر از ديگران باشد و اين مشکل است
زيرا او ديگران را خوشبخت تر از آنچه هستند تصور ميکند. (مونتسکيو)
:
:
:
:
بجاي اينکه آرزو کنيد کاش شخص ديگري بوديد
به آن چيزي که هستيد افتخار کنيد.
هرگز نمي دانيد چه کسي به شما مي نگريسته
درحاليکه آرزويش اين بوده که کاش جاي شما باشد . . .
:
:
:
:
کاش انسان مثل شمع فقط يک شب زندگى مى کرد اما کنار پروانه اش
:
:
:
:
:
براي اينکه پيش قاضي نروي، پشت سر قانون راه برو.(ضرب المثل انگليسي)
:
:
:
:
عشق وقتي به حرف عقل گوش ميدهد که رفته باشد.(فرانسوازماگان)
:
:
:
:
اي کـاش کـه من پـيـر شـوم در بـغـلت
بـا دسـت ِ تـو زنـجـيـر شـوم در بـغـلت
پـرواز، پـُر از حـس ِ رهـايي سـت ولي
اي کـاش زمـيـن گـيـر شـوم در بـغـلت
:
:
:
:
انسانها ناگهان شکسته و پير نمي شوند
اين ماييم که دير به دير نگاهشان مي کنيم…
:
:
:
:
به نيوتن گفتند: چرا از افتادن سيب تعجب کردي؟ گفت: آخه من زير درخت گلابي نشسته بودم!
:
:
:
:
وقتي کسي تصميم مي گيره بره
حتي اگه نره هم
ديگه پيش تو نيست…
:
:
:
:
گربه بيش از ديگران در فکر آزادي پرنده ي محبوس است. “پرويز شاپور”
:
:
:
:
فيزيک خيلي آسونتر ميشد، اگه به جاي سيب، خود درخت رو نيوتن افتاده بود.
:
:
:
:
اگر وجود خار در کنار گل مايه اندوه ماست، وجود گل در کنار خار بايد مايه شادي ما باشد.(گوته)
:
:
:
:
گريه کردم تابدوني زندگي بي غم نميشه/اگه اس.ام.اس بفرستي ازخوشکليت کم نميشه.
:
:
:
:
:
مي گن واسه کسي بمير که برات تب کنه، الان يه نمه تب دارم، برنامه ات چيه؟
:
:
:
:
فدات فدات يه دل برات قربون اون قدوبالات دوست دارم شاخه نبات خيلي دلم تنگه برات جواب ندي دارم برات??
:
:
:
:
مي دوني در نبودنت چه ها کشيدم... دو سيب آلبالو. آلبالو نعنا. هلو نعنا... خلاصه که جات خاليه!
:
:
:
:
خونه اجاره اي داري براي يه آدم تنها ؟ .... قلبشو رو پيش ميده ، جونشم ماه به ماه !
:
:
:
:
خدايا هر که با من آشنا شد دو روزي ديد و زود از من جدا شد نمي دانم از اول بي وفا بود و يا نازش کشيدم بي وفا شد
:
:
:
:
يکي بود يکي نبود/دل من تنگ تو بود/ اس ام اسم بهونه بود/فکر من ياد تو بود
:
:
:
:
:
دل بسته به سکه هاي قلک بوديم دنبال بهانه هاي کوچک بوديم روياي بزرگ شدن خوب نبود اي کاش تمام عمر کوچک بوديم
:
:
:
:
شادي ندارد آنكه ندارد به دل غمي

آن را كه نيست عالم غم ، نيست عالمي
:
:
:
:
خدا رو شکر ديگر هيچ گاه گرسنه نيستم ...

 به يمن وجودت هر روز ســــــــه وعده غــــــــم ميخورم …
:
:
:
:
ميگويند ساده ام ...

ميگويند تو مرا با يک جمله ، يک لبخند به بازي ميگيري ...

ميگويند ساده ام اما تو اين را باور نکن !

من فقط دوستت دارم و آنها اين را نمي فهمند ...

:
:
:
:
حداقل براي نشکستن دل يک نفر به هوسمان نگوييم عشق !
:
:
:
:
به روز بدرقه فکر ميکنم که جيبى باشد تا پنهان کند لرزش دستانم را !
:
:
:
:
مادر گفت پسرم چرا نميخندي ...

پدر گفت بهتر که نميخندد ... اينجوري کمتر کسي سوارش ميشود ...

خواهر داشت لبخند ميزد ...

مادر با تعصب گفت نخند ...

دختر بخندد ميگويند جلف است ...

برادر سيگار ميکشيد ...

پدر گفت مرد اينست ... عبوس و عصبي ...

من يخ زده و مات نگاه ميکردم ... پيرمردي دستش را زد به شانه ام ...

بي تامل برگشتم ... بي دليل خنديد ...

گفت "خودت باش" ...
:
:
:
:
:
به احترام زخمهايت سکوت کن ؛ سکوت تنها صداي بي صدايي که خداوند ميشنود ...
:
:
:
:
:
?ه بغل گل ها? ?له ، سبد? پر از ستاره

م? فرستم واسه دوستم ، که دلش مثل بهاره
:
:
:
:
ب?زارم از آن عشق که عادت شده باشد

?ا آن که گدا?? محبت شده باشد

خودب?ن? و خودخواه? اگر معن? عشق است

بگذار که آ??نه نفرت شده باشد
:
:
:
:
:
خداحافظ ا? ماه شبها? تارم

خداحافظ ا? درد جانسوز جانم

خداحافظ ا? عشق روزا? خوبم

خداحافظ ا? شور و شوق حضورم
:
:
:
:
چــه بــــر سر عشــــــق آمــــد کـــــــه از افسانــــه هـــــــــا ، رسيـــد بــــه صفحـــه حــــوادث روزنـــــامه هـــــا ؟
:
:
:
:
مـهـربـانـي تـا کـــــــي ؟

بـگـذار سـخـت باشم و سـرد !

بـاران کـه بـاريــد چـتـر بـگـيـرم و چـکـمـه !!!

خـورشـيـدکـه تـابـيـد پـنـجـره ببـندم و تـاريـک !!!

اشـک کـه آمـد دسـتـمـالـي بـردارم و خـشـک !!!

او کـه رفـت نـيـشخـنـدي بـزنـم و سـوت . . .
:
:
:
:
رفت ! پر کشيد ! روحش طاقت اين دنيا را نداشت !

دنيا برايش قفس بود . . . قفسي تنگ . . . !

سردش است !!! امشب مهمان خاک سرد است !!!

پرواز کرد !!! خوشا به حالش . . .

اما من چه کنم با اين همه دلتنگي ؟
:
:
:
:
:
:
:
فقط يه ايراني ميتونه
شامپو رو تو يه هفته تموم کنه
و تهش رو با آب قاطي‌ کنه
و يک ماه بيشتر استفاده کنه ... !!!!
:
:
:
:
:
:
چهار چيز که حوّا نمي توونست به آدم بگه: 1- آدمت مي کنم! 2- از شوهراي ديگه ياد بگير! 3- قبل از تو صد تا خواستگار داشتم ! 4- مي رم خونه مامانم!
:
:
:
:
:
:
اولين سوال دخترا در شروع ترم:
استاد منابع امتحاني چيا هست؟
پسرا از استاد در شروع ترم:
استاد نه ونيمُ ده مي‌دين؟؟
:
:
:
:
:
:
ما ايراني ها اولين کساني هستيم که کشف کرديم باطري قلمي با ضربه شارژ ميشه
مثال:زماني که باتري کنترل دستگاهي ضعيف ميشه و کار نميکنه تق و تق ميزنيم روش تا مجبور بشه کار کنه!!!
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: